Dată: 27 Iunie 2019
Ultima data cand Gene Klotz a castigat un trofeu „Podeaua anului” a spus: „gata, acesta e ultimul... pentru o vreme”. „M-am gandit ca e un moment potrivit ca sa iau o mica pauza si sa-i ofer posibilitatea concursului sa se dezvolte asa cum trebuie” declara Klotz. „Este incurajator pentru ceilati sa nu vada aceleasi fete printre castigatori de fiecare data”. Si iata ca a avut dreptate: urmatoarea data cand s-a inscris, in anul 2001, numarul celor inscrisi era mai mult decat dublu fata de ultima sa participare din 1997. Se pare ca tot mai multi mesteri sunt interesati de parchet si de posibilitatile sale de punere in opera, ceea ce nu poate fi decat imbucurator. Totusi, am putea spune deloc surprinzator, la aceasta reaparitie a lui Klotz in concurs, premiul l-a asteptat cuminte la locul lui.
Pardoseala in discutie are in componenta un parchet suficient de norocos cat sa faca parte dintr-un ansamblu de o eleganta deosebita, cu trimitere la perioada renascentista si modele artistic lucrate. Proiectul s-a desfasurat pe doua camere, o intindere de parchet de toata frumusetea. Proprietarii casei au venit la Klotz cu planuri detaliate ale ideiloe ce voiau sa le puna in practica, schite si fotografii cu mobilierul pe care le-au adunat in cadrul unei calatorii prin Europa. Intentia lor era aceea de a coordona foarte bine mobila cu pardoseala din parchet. Dupa saptamani la rand, Klotz si-a creat design-ul, aprobat de catre clienti (cu foarte putine modificari), care i-au spus ca timpul de lucru chiar nu conteaza, tot ce vor este sa iasa perfect, indiferent cat ar dura. Aceasta a fost o veste chiar minunata, contractorii se confrunta adesea cu termene limita destul de stranse, aproape deloc flexibile, si care nu sunt cele mai bune prietene cu rezultatele spectaculoase.
Design-ul final contine doua medalioane inspirate dintr-un catalog cu obiecte de arta din perioada renascentista. Ambele au in centru elemente corespondente modelului de parchet utilizat. Deoarece stejarul rosu a fost folosit si in alte zone ale casei, in aceasta camera a avut parte de o atentie speciala. Contrastul subtil solicitat de clienti a fost acoperit de combinatia stejar rosu si mahon santos. Nici nu se terminase lucrul la podeaua din parchet cu influente renascentiste si clientii au fost asa de incantati de rezultat incat i-au oferit un cadou de Craciun lui Asmir Begic, cel care se ocupa de asamblarea corespunzatoare cu perioada renascentista, lucru care nu se intampla des.
Adaugă comentariu